2014. szeptember 10., szerda

Malajziai nyaralás Tamás szemével

Malajziába látogató turistákat kérdeztünk itteni élményeikről. Ebben az interjúban Kálmán Tamás osztja meg malajzai tapasztalatait. Ha Neked is van történeted Malajziáról, küld el nekünk mail-ben.

Ez volt az első látogatásod Malajziában? Mik voltak az
elképzeléseid az országról, mire számítottál?

- Igen, az első utam volt Malajziában. Ázsiában már voltam, az India volt, tehát volt némi elképzelésem, de a tisztaság meglepett. Rosszabbra számítottam :-)

Nehéz volt megtervezni az utat?
-Nem, annak ellenére sem, hogy az utolsó pillanatban döntöttem el, hogy utazom. Egy barátom, akinek utazási irodája van, segített a repjegy foglalásban, illetve a hotel kiválasztásában is.

Merre jártál Malajziában, miket néztél meg?
- Csak 3 napom volt, amit Kuala Lumpurban töltöttem, így sok időm nem volt, de egy ott élő barátom megmutatta a város nevezetességeit, illetve Batu Caves-t sikerült megnéznem. A hotelem picit távolabb volt a központtól, s minden délután menetrendszerűen megérkezett a zivatar, így az esteket a hotel medencéjében töltöttem :-)

Összehasonlítva a többi délkelet-ázsiai országgal ahol jártál, mik voltak a benyomásaid Malajziáról? Volt ami meglepett?
- Thaifölddel tudom összehasonlítani, s a már említett rendezettség, tisztaság volt meglepő számomra.

Volt rossz tapasztalatod, valami amiben csalódtál vagy másképp csinálnál?
- Az esti zivatarok :-)

Hogy ízlettek a malajziai ételek? Volt kedvenced, vagy olyan amit sose próbálnál újra?
- Sok mindent nem próbáltam, de a klasszikus maláj reggeli az finom volt.

Mi volt a legjobb élményed Malajziában? 
- Batu Caves, gyönyörű.

Miket ajánlanál a turistáknak, ha Malajziába látogatnak? 
- Egy hideg sör a kilátó melletti hotel tetőtéri bárjában :-) (szerk. A KL tower melletti Pacific Regency Hotel skybárjában)

Visszajönnél újra?
- Igen, ha lesz rá lehetőségem, mindenképp.


***

Érdemes követni minket Mindennapi Malajzia Facebook oldalunkon is, ahol naponta friss érdekességeket osztunk meg Malajziáról!

Nincsenek megjegyzések:

Érdemes követni minket a Mindennapi.Malajzia Facebook oldalunkon is, ahol naponta friss érdekességeket osztunk meg Malajziáról!

Foglalj szállást magyarul az Agodán! segítve ezzel munkánk.