2010. november 12., péntek

A változás szele

Az elmúlt hónapokban rengeteg dolog változott meg körülöttünk, s bennünk. Ezek egy életre kihatnak majd ránk, s nem szeretném, ha egy apró részlete is feledésbe merülne a megszokás által. Mert mindent meg lehet szokni, és túl hamar épülnek be ezek a másságok a mindennapokba.

Éppen ezért a blog néhány részletét meg változtatom. Nem, ez nem szól semmi törlésről, nem szól zárttá tételről, személyes vagy nem személyes írásokról, sőt. Eddig a blogot readerben csak néhány sornyi részletig lehetett olvasni, amit én se szeretek másnál. Leginkább arra ösztönöz, hogy csak akkor olvassam tovább, ha az első pár sok meggyőzött, s hiába esetleg lentebb egy nekem tetsző részlet, nem fogok róla tudni. Márpedig én readerben olvasok, s magamból indulok ki. 
Aztán a másik, hogy egy egy bejegyzést mindig nagyon körbe akartam járni, sokáig írtam, képeket tettem hozzá, utána olvastam, de erre nincs mindig ennyi idő és energia. Nincsenek mindig napok vagy hetek rá. Lesznek majd 2-3 soros írások és lesznek 20-30-asok is. Lényeg a megörökítésem azoknat amik nekem érdekesek voltak itt Malajziában, ahol mégis csak magyarul élünk, azaz "Magyarul malajziában". Magamat szeretném továbbra is adni követi azt az utat amit az elején kitűztem.


További jó olvasást kívánok!

Cili

(a régebbi kommenteket igyekszem ma, legkésőbb holnap megválaszolni, mert fontos, hogy Ti mit gondoltok, láttok ebből érdekesnek, vagy tudtok esetleg nekem segíteni)

Nincsenek megjegyzések:

Érdemes követni minket a Mindennapi.Malajzia Facebook oldalunkon is, ahol naponta friss érdekességeket osztunk meg Malajziáról!

Foglalj szállást magyarul az Agodán! segítve ezzel munkánk.